«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің өзін-өзі бағалау
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Макинск қаласы «30» маусым 2022жыл
1. Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер:
1) Білім беру ұйымының толық атауы:
«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2) Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы):020500,Қазақстан,Ақмола облысы,Бұланды ауданы,Макинск қаласы,Иван Скуридин көшесі,62А
3) Заңды тұлғаның байланыс деректері:
телефон:87076283051
электрондық пошта:elik.khasikhan.77@mail.ru
web-сайт: sc0005.bulandy.akmoedu.kz/
4) Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері:
басшының Т.А.Ә.: мектеп директоры м.а. Хасихан Елик
2022 жылғы 27 сәуір №44 бұйрық бойынша
лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі:
5) Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары (заңды тұлғаны және жарғыны мемлекеттік тіркеу не қайта тіркеу туралы анықтаманың/куәліктің көшірмесі қоса беріледі):
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӘДІЛЕТ МИНИСТРЛІГІ Ақмола облысының әділет департаменті Бурабай ауданаралық әділет басқармасы Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама БСН 890940000045 Щучинск қаласы 19.01.2021
Құрылтайшылар: «Ақмола облысы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі
Алғашқы мемлекеттік тіркеу күні: 1989 ж.01.09.
6) Рұқсат беру құжаттары (мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарламаны жіберу туралы талон, білім беру қызметімен айналысуға берілген лицензия және қосымшасы):
МЕМЛЕКЕТТІК ЛИЦЕНЗИЯ
2. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар:
1) білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі (ағымдағы оқу жылының жылдық жұмыс жоспарларының көшірмелері қоса берілді):
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы
№ 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беру мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік
бағдарламасына сәйкес тұлғаны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу мен оқытуды қамтамасыз етеді.
Білім беру ұйымының міндеті – білім алушының тұлғалық үйлесімді қалыптасуы, функционалды сауаттылығы мен бәсекеге қабілеттілігінің дамуы үшін қолайлы, жалпыадамзаттық, ұлттық құндылықтарға негізделген білім беру ортасын құру.
2) білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және МЖМБС талаптарына сәйкестігі (ағымдағы оқу жылының жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің көшірмелері қоса берілді):
«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) ҚР БҒМ (бұдан әрі – ҚР БҒМ) 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы (өзгерістермен және толықтырулармен 2020 жылғы 28 тамыздағы №372 бұйрық) басшылыққа алынады.
Білім беру деңгейлері |
МЖМБС |
Типтік оқу жоспарлары |
Типтік оқу бағдарламалары |
Мектепалды дайындық |
ҚР МЖМБС (№604 31.10.2018ж) |
12.12.2012 №557 |
12.08.2016 №499 |
1-сыныптар |
ҚР МЖМБС (№604 31.10.2018ж) |
8.11.2012 №500 (26.03.2021 №125) |
|
2-4 сыныптар |
ҚР МЖМБС (№604 31.10.2018ж) |
8.11.2012 № 500
(4.09.2018 №441) |
3.04.2013 №115 (8.04.2016 №226, 10.05.2018 №199, 17.10.2018 №576) |
5-9 сыныптар |
ҚР МЖМБС (№604 31.10.2018ж) |
8.11.2012 № 500
(4.09.2018 №441 17.08.2020 №350) |
3.04 2013 №115 (25.10.2017 №545) |
10-11 сыныптар |
ҚР МЖМБС (№604 31.10.2018ж) |
8.11.2012 № 500
(4.09.2018 №441, 15.05.2019 № 205 17.08.2020 №350) |
3.04.2013 №115 (27.07.2017 №352, 7.03.2019 №105, 21.04.2020 №154) |
Сабақ кестесін құруда мектеп әкімшілігіне әрбір сыныптағы пәндер бойынша оқу сағаттарының нормаларын, мектептің материалдық-техникалық базасы мен кадр ресурстарын ескеріледі. Білім алушылардың бір күндік және апта ішіндегі ой еңбегінің жұмысқа қабілеттілігі динамикасын ескеру және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» Санитариялық қағидаларының 4-қосымшасына сәйкес пәндерді қиындығына қарай саралау кестесі қарастырылады. (ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы).
3) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын инвариантты компонент пәндерінің базалық мазмұнын игеру:
Мектеп оқушыларының білім сапасының төрт жылдық мониторингісі төмендегідей:
№ |
2018-2019 оқу жылы |
2019-2020 оқу жылы |
2020-2021 оқу жылы |
2021-2022 оқу жылы |
|||||||||||||||
|
Барлық оқу саны |
«5» |
«4» пен «5» |
сапа
|
үлгерім |
Барлық оқу саны |
«5» |
«4» пен «5» |
сапа
|
үлгерім |
Барлық оқу саны |
«5» |
«4» пен «5» |
сапа
|
үлгерім |
Барлық оқу саны |
«5» |
«4» пен «5» |
сапа
|
1-4 |
242 |
43 |
70 |
47 |
100 |
240 |
55 |
100 |
54 |
100 |
223 |
31 |
55 |
57,3 |
100 |
227 |
34 |
60 |
47 |
5-9 |
288 |
24 |
85 |
38 |
100 |
278 |
32 |
79 |
40 |
100 |
299 |
46 |
91 |
45,8 |
100 |
304 |
36 |
94 |
57,7 |
10-11 |
46 |
5 |
18 |
50 |
100 |
59 |
4 |
23 |
45,7 |
100 |
70 |
5 |
29 |
48,5 |
100 |
50 |
7 |
19 |
54,1 |
1-11 |
576 |
72 |
173 |
42,5 |
100 |
577 |
91 |
202 |
50 |
100 |
592 |
82 |
175 |
49,5 |
100 |
581 |
77 |
173 |
54,2 |
Білім сапасының салыстырмалы нәтижесі бойынша 2020-2021 оқу жылында білім сапасы 49 пайыз болса, 2021-2022 оқу жылында 53 пайыз яғни 4 пайызға көтерілген. Өте жақсыға, жақсыға оқитын оқушылар саны да артқан. 2025 жылға дейінгі мектепті дамыту жоспарында білім сапасын жыл сайын 3 пайызға көтеру басты нысанның бірі ретін жоспарланды.
4) білім алушылардың таным мәселелерін шешуге және субъективті жаңа білімді меңгеруге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру (ағымдағы оқу жылының тәрбие жұмысы жоспарының көшірмесі қоса берілді):
5) білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру (ағымдағы оқу жылының қосымша сабақтар кестелерінің көшірмелері, сонымен қатар спорттық, шығармашылық және мәдени конкурстарға, жарыстарға, фестивальдар мен байқауларға қатысу нәтижелері қоса берілді):
№ |
Жарыстың атауы |
Аудандық, облыстық |
Орыны |
Жетекшісі |
1 |
«Волейбол» мұғалім спартакиадасы |
аудандық |
3 |
|
2 |
Жастар спартакиадасы «Баскетбол» |
Аудандық |
2 |
|
3 |
Шахмат сайысы |
Аудандық |
3 |
Хасихан Бабек |
4 |
Волейбол |
Аудандық (ұлдар командасы |
2 |
Хасихан Бабек |
5 |
Үстел үстіндегі теннис |
Аудандық |
2 |
Хасихан Бабек |
6 |
Шахмат |
Аудандық |
1 |
Хасихан Бабек |
7 |
Аудандар арасындағы волейбол турнирі |
Аудан аралық |
1 |
Хасихан Бабек |
8 |
«Жастар 2021» спартакиадасынан тоғызқұмалақтан 5-6 сынып оқушылары арасында |
Аудандық |
3 |
Анауарбек Қуаныш |
9 |
«Жастар -2022» спартакиадасы аясында футболдан 7-8 сынып оқушылар арасындағы жарыс |
аудандық |
3 |
Кабиденова А.К. |
10 |
«Жастар 2021» спартакиадасынан тоғызқұмалақтан 7-68сынып оқушылары арасында |
Аудандық |
2 |
Ануарбек Қуаныш |
11 |
Қолданбалы өнер сайысы «Алтын қазына» |
Аудандық |
2 |
Сламхан Саулеш |
12 |
«Город мастеров: наследие предков сохраним и приумножим» |
Аудандық |
2 |
Сламхан Саулеш |
6) білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі):
2021-2022 оқу жылында 10, 11-сынып білім алушылар жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып бейінді оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі бойынша келесі пәндерді оқыды.
сынып |
Оқушы саны |
|
Тереңдетілген деңгей |
Стандартты деңгей |
10а |
17 |
17 |
Физика Биология |
Дүниежүзі тарихы |
11а |
21 |
1 |
Физика География
|
Дүниежүзі тарихы
|
|
Биология Химия |
Графика және жобалау |
7) ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру (ағымдағы оқу жылының жеке оқу жоспарлары мен бағдарламаларының көшірмелері қоса берілді):
8) ЖББ ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын іске асыру (ағымдағы оқу жылының вариативтік компонент сабақ кестелерінің көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарға қатысу нәтижелері қоса берілді):
Дарынды оқушылармен жұмыс орталығының 2021-2022 оқу жылындағы жұмыс қорытындысы
«Қайнар бұлақ» дарынды оқушылармен жұмыстың мақсаты:
Заман талабына сай бәсекеге қабілетті, білімді, іскер,ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі жоғары, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін ойлай алатын мақсатқа жету үшін еңбектене білетін жеке тұлғаны қалыптастыру;
Міндеттері:
1. Дарынды оқушылармен жұмыста педагогтарды нормативтік – құқықтық құжаттармен қамтамасыз ету;
2. Мектеп оқушылары арасынан табиғи қабілетті оқушыларды анықтау және сол оқушылардың арасынан дарынды оқушыларды шығару;
3. Мектептің білім беру ортасында дарынды және қабілетті балалардың дамуына жағдай жасау;
4. Дарынды балаларды дамыту және оларға қолдау көрсету. Білімдерін көрсету үшін әртүрлі пән олимпиадаларына, ғылыми жоба қорғау сайыстарына, интеллектуалды, шығармашылық сайыстарға қатыстыру;
5. Дарынды, қабілетті оқушылардың өзіндік ойлауларын,
шығармашылықтары мен белсенділіктерін дамыту және ынтасын арттыру мақсатында оқыту мен оқудағы жаңа әдіс- тәсілдерді, инновациялық технологияларды жүйелі қолдану;
2021-2022 оқу жылының басында мектептегі дарынды оқушылардың базасы құрылып, тізімі анықталып, бекітілді. Ұстаздарға «Қайнар бұлақ» дарынды оқушылар орталығының жаңа оқу жылындағы жұмыс жоспары таныстырылды.
Жыл бойы дарынды оқушылар пән олимпиадалары, интеллектуалдық, шығармашылық байқауларға қашықтықтан және штатты режимінде қатысып, өз білімдерін толықтырды.
7-11 – сынып оқушылары аралығында өтілген мектепішілік пәндер
олимпиадасының қорытындысы
2021 жылы 12 қараша 7-11 – сыныптар аралығында мектепішілік пәндер олимпиадасы өтілді.Барлығы 28 оқушы қатысты. Жаратылыстану - гуманитарлық бағыттары бойынша 1- орын иеленген 17 оқушы аудандық кезеңге қатысты. Аудандық кезеңі:
№ |
оқушылардың аты - жөні |
сыныбы |
пәні |
орын |
пән мұғалімі |
1 |
Рахымбекова Динара |
9 "А" |
орыс тілі мен әдебиеті |
3- орын |
Садыханова Гульмира |
2 |
Сайлауова Аружан |
11 "А" |
орыс тілі мен әдебиеті |
1- орын |
Садыханова Гульмира |
3 |
Жанарбек Ахерке |
9 "А" |
қазақ тілі мен әдебиеті |
1- орын |
Хасихан Елік |
4 |
Хусан Ажар Аманжолқызы |
10 «А» |
қазақ тілі мен әдебиеті |
1- орын |
Муса Маржангуль |
5 |
Тельжанов Магжан |
9 «Б» |
ағылшын тілі |
1- орын |
Кухай Ахгул |
6 |
Бекболат Жайдарман |
9 «А»
|
Қазақстан тарихы |
1- орын |
Тлегенова Гулжайна |
7 |
Серікбол Нұрлыбек |
11 «А» |
Қазақстан тарихы |
1- орын |
Тлегенова Гулжайна |
8 |
Хумырбек Мырза-әлі |
10 "А" |
Қазақстан тарихы |
1- орын |
Еділ Аманжол |
9 |
Самет Булбул |
11 «А» |
химия |
1- орын |
Муратхан Меруерт |
10 |
Алтынбек Алия |
11 "А" |
физика |
1- орын |
Калыкова Бибинур |
11 |
Тлемис Бибигуль |
10 "А" |
физика |
1- орын |
Калыкова Бибинур |
12 |
Курбаниязова Айгерім |
10 "А" |
информатика |
1- орын |
Орденхан А |
13 |
Бүркіт Жадыра |
9 "Б" |
информатика |
1- орын |
Орденхан А |
14 |
Мурат Аяулым |
10 "А" |
биология |
1- орын |
Бекниязова Алима |
15 |
Баделхан Асылбек |
11 «А» |
биология |
1- орын |
Бекниязова Алима |
16 |
Азамат Жансая |
10 «А» |
математика |
1-орын |
Далелхан Мейрамгүл |
17 |
Аят Рахмет |
11 «А» |
математика |
1-орын |
Далелхан Мейрамгүл |
9-11 – сынып оқушылары аралығында өтілген аудандық пәндер
олимпиадасының қорытындысы
№ |
оқушылардың аты - жөні |
сыныбы |
пәні |
орын |
пән мұғалімі |
1 |
Рахымбекова Динара |
9 "А" |
орыс тілі мен әдебиеті |
3- орын |
Садыханова Гульмира |
2 |
Сайлауова Аружан |
11 "А" |
орыс тілі мен әдебиеті |
3- орын |
Садыханова Гульмира |
3 |
Жанарбек Ахерке |
9 "А" |
қазақ тілі мен әдебиеті |
3- орын |
Хасихан Елік |
4 |
Хусан Ажар Аманжолқызы |
10 «А» |
қазақ тілі мен әдебиеті |
3- орын |
Муса Маржангуль |
6 |
Серікбол Нұрлыбек |
11 «А» |
Қазақстан тарихы |
3- орын |
Тлегенова Гулжайна |
7 |
Хумырбек Мырза-әлі |
10 "А" |
Қазақстан тарихы |
2- орын |
Еділ Аманжол |
8 |
Алтынбек Алия |
11 "А" |
физика |
3- орын |
Калыкова Бибинур |
9 |
Курбаниязова Айгерім |
10 "А" |
информатика |
3- орын |
Орденхан А |
10 |
Бүркіт Жадыра |
9 "Б" |
информатика |
3- орын |
Орденхан А |
11 |
Азамат Жансая |
10 «А» |
математика |
3-орын |
Далелхан Мейрамгүл |
5-6 – сынып оқушылары аралығында өтілген пәндер олимпиадасы
2021 жылы 11 қараша 5-6 – сыныптар аралығында мектепішілік пәндер олимпиадасы өтілді. Барлығы 16 оқушы қатысты. Жаратылыстану - гуманитарлық бағыттары бойынша 1- орын иеленген 7 оқушы аудандық кезеңде жүлделі 1, 2, 3- орындар иеленді.
Облыстық кезеңге 2 оқушы ағылшын және жаратылыстану пәндері бойынша қатысып, Садыхан Диас жаратылыстану пәні бойынша 3- орын иеленді.
№ |
Оқушылардың аты - жөні |
сыныбы |
пәні |
Пән мұғалімі |
Аудандық кезеңдегі орындары |
Облыстық кезең |
1 |
Амантай Жансұлу |
5 «Б» |
Қазақ тілі |
Муса Маржангуль |
2-орын |
|
2 |
Ахылбек Нуркерим |
6 «Б» |
Қазақ тілі |
Насретхан Лаура |
3-орын |
|
3 |
Касымжанқызы Арайлым |
5 «Б» |
ағылышын тілі |
Тулеуова Гаупар |
1-орын |
|
4 |
Насанқызы Мадина |
6 «А» |
Қазақстан тарихы |
Тлегенова Гулжайна |
2-орын |
|
5 |
Хуатберген Алтын |
5 «Б» |
математика |
Далелхан Мейрамгүл |
2-орын |
|
6 |
Асылбекұлы Аят |
5 «А» |
жаратылыс тану |
Бекниязова Алима |
3-орын |
|
7 |
Садыхан Диас Хамитұлы |
6 «А» |
жаратылыс тану |
Нурсадыкова Жұлдыз |
1-орын |
3- орын |
Өткен оқу жылында 5-6 – сыныптар аралығында өтілген пәндер олимпиадасы
№ |
Оқушылардың аты-жөні |
сыныбы |
пәні |
Облыстық кезең |
1 |
Рысбек Айдана |
6 «А» |
ағылшын тілі |
3-орын |
2 |
Азамат Акберен |
6 «Б» |
тарих |
2-орын |
3 |
Садыхан Диас |
5 «А» |
жаратылыстану |
Мадақтама громатасы |
«Ділмар» III республикалық шешендік өнер байқауының
аудандық кезеңі
Қазанның 29 күні жалпы білім беру ұйымдарының 8-11 – сынып оқушылары арасында «Ділмар» III республикалық шешендік өнер байқауының аудандық кезеңі өтіліп, қатысқан 10- сынып оқушысы Тлемис Бибигуль сертификат, 9- сынып оқушысы Жанарбек Ақерке 3- орын иеленіп, «Мадақтама громатасымен» марапатталды.
«Абайтану» республикалық олимпиадасының аудандық кезеңі
Желтоқсанның 28 күні жалпы білім беру ұйымдарының 9-11 – сынып оқушылары арасында «Абайтану» республикалық олимпиадасының аудандық кезеңіне 10- сынып оқушысы Хусан Ажар қатысып, 3- орын иеленді.
«Зерде» байқауының облыстық кезеңіне 2 оқушы қатысып, 7-сынып оқушысы Жанатбекқызы Назылы «Түрлі түстер арқылы әріптестер, оқушылар мен сыныпқа мінездеме беру» тақырыбындағы жұмысын қашықтықтан қорғап, жүлделі 3- орын иеленді. Пән мұғалімі - Альжапарова Гульнара Улановна.
7«А» сынып оқушысы Бахытхан Айжарқын қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «Қазақ аңыз әңгімелеріндегі Абылай хан бейнесі» тақырыбындағы жұмысын қашықтықтан қорғап, жүлделі 2- орын иеленді. Пән мұғалімі – Насретхан Лаура. Оқушылар «дипломмен» марапатталды.
7 «А» сынып оқушысы Насретхан Аймөлдір тарих пәнінен «Әбу Насыр әл Фараби тарихқа қосқан үлесі» тақырыбындағы жұмысы бойынша аудандық кезеңінде 2- орын иеленді. Пән мұғалімі - Сайран Майгүл.
2021-2022 оқу жылы 8- 11- сынып оқушылар арасында ғылыми жобалар байқауының аудандық кезеңінен 2 оқушының жұмысы қорғалып, 2,3- орын иеленді және облыстық кезеңге ұсынылды. 8 - сынып оқушысы Жанарбек Аянның «Диалог арасындағы жасөспірімдер тілінің қазіргі қолданыстағы сипаттамасы» тақырыбындағы қазақ тілі пәнінен (мұғ: Хасихан Е), 10- сынып оқушысы Мурат Айаулымның «Ә.Кекілбаев шығармашылығындағы туған ел концептісі» тақырыбындағы әдебиет пәнінен (мұғ: Муса М) жобалары.
«Зерде» байқауы бойынша 3- сынып оқушысы Еримхан Арлан Жардембекұлының «Компьютерлік ойынның зияны және тәуелділік» тақырыбындағы жобасы 3- орын жаратылыстану пәні бойынша (пән мұғ:Сламхан Саулеш), 5- сынып оқушысы Асылбекұлы Аяттың "Асқабақ өсімдігінің адам ағзасына пайдасы" тақырыбындағы биология пәнінен 3- орын ( пән мұғ: Бекниязова Алима Шуакбаевна), 6-сынып оқушысы
Акылбек Нуркерим Тынымбай Нұрмағамбет "Анасын сағынған бала" әңгімесіндегі "Сағыныш сөзінің қолданылуы" қазақ тілі пәнінен 3- орын (пән мұғ: Насретхан Лаура) иеленіп, жұмыстары облыстық кезеңге ұсынылды.
Қазақ тілі мен әдебиетінен Қ.Бітібаева атындағы облыстық олимпиада
Аталмыш олимпиаданың аудандық кезеңі 9 ақпан күні қашықтықтан ұйымдастырылды.
Облыстық кезеңі 24 ақпан күні өтілді. Ауданнан қатысқан 3 оқушы 3-і де жүлделі 3- орын иеленді. Солардың арасында Макинск №2 жалпы білім беретін мектебінің 11 - сынып оқушысы Еркінқызы Алтынгүл жүлделі 3- орын (пән мұғалімі: Муса М), 9- сынып оқушысы Жанарбек Ақерке жүлделі 3 - орыннан (пән мұғалімі: Хасихан Елік) көрінді.
Тіл дарыны” байқауы / 3 тілділік бойынша/
2021-2022 оқу жылы 14 ақпан күні “Тіл дарыны” байқауының аудандық кезеңі өтілді. Аудандық кезеңінен бірінші орын иеленген 9- сынып оқушысы Телжанов Мағжан мен 8- сынып оқушысы Тлеміс Аяулым облыстық кезеңде білімдерін сынатты. (Пән мұғалімдері: Хасихан Елік, Муса Маржангуль, Кухай Ахгүл, Тулеуова Г., Садыханова Г).
«Ұлы тұлғалардың өнегелі өмірін жас ұрпаққа насихаттап, Отанды сүюге баулу мақсатында ұлы тұлғалардың даталы мерекесіне арналған
республикалық іс шаралар , байқаулар жоспарлы жалғасы тауып өтілуде.
Республикалық “Абай оқулары”, “Махамбет оқулары, “Мақатаев оқулары”, Ілияс, Мағжан , Әбіш , Мәжһүр Жүсіп Көпеев оқуларының аудандық кезеңінен мектеп оқушылары 1,2.3- орын иеленіп, облыстық кезеңінен де 2,3- орындардан көрінді.
Республикалық “Мағжан оқулар” және “Әбіш оқулары”
Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы “Ақмола дарыны”
дарынды балалар мен талантты жастарды анықтау және қолдау жөніндегі орталығы”КММ – нің, “Акмола облысы бiлiм басқармасының Бұланды ауданы бойынша бiлiм бөлiмi ”ММ -нiң жоспары негізінде “Мағжан оқулар” республикалық ғылыми шығармашылық байқауы және “Әбіш оқуларының” аудандық кезеңдері ақпанның 28 күні мектеп лицейінде өтілді. “Мағжан оқуларының ” аудандық кезеңінің 3 номинациясы бойынша 1- орын алған біздің мектептің оқушылар облыстық кезеңіне қатысып, өз шығармашылығы бойынша 3- орын 9- сынып Қайратбек Абдулла (пән мұғалімі:Хасихан Е), Мағжан оқуларынан “Тіл мәдениеті” бойынша 3- орын Бүркіт Жадыра (пән мұғалімі:Муса М) иеленді.
Аудандық «Әбіш оқулары» жеңімпаздары келесі оқу жылында облыстық кезеңіне қатысатын болды.
Республикалық “Мәжһүр –Жүсіп оқулары” және “ Iлияс Жансyгiров окулары”
Республикалық жалпы білім беретін ұйымдары 8-11 сынып оқушылары арасындағы “Мәжһүр –Жүсіп оқулары” және “ Iлияс Жансyгiров окуларының” аудандық кезеңі наурыздың 09 күні ұйымдастырылды. “Мәжһүр –Жүсіп оқулары” , “ Iлияс Жансyгiров окуларына” қатысқан оқушылар жүлделі орындар иеленді. 14 наурыз күні облыстық “Ілияс оқуларынан ” өз шығармашылығы бойынша 9- сынып Жанарбек Ақерке 2- орын иеленді.
Қазақстан тарихы пәні бойынша 18 мамырда «Тарих ата» олимпиадасы 5-9- сыныптар аралығында ұйымдастырылып, барлығы 15 оқушы қатысты. (Пән мұғалімдері: Тлегенова Г.Т, Еділ А, Сайран М). Мектебіміздің дарынды оқушылары: 6- сынып оқушысы Хумар Ерасыл ll дәрежелі диплом,7- сынып оқушысы Кабишұлы Нурали ll дәрежелі диплом, 8-сынып оқушысы Жанарбек Аян lll дәрежелі диплом және7- сынып оқушылары: Рысбек Айдана, Бергенбек Айсұлуларға сертификат берілді.
Аудандық деңгейде өтілген бастауыш сыныптарының «Білімдар» олимпиадасынан қазақ тілі пәнінен Алтынбек Айзере 3- орын, Қасымжанұлы Алихан математикадан 2- орын (Жылгелдиева Л.Б) иеленді.
Қорыта келе, дарынды оқушымен жұмыс нәтижесінде мектебімізден барлық өтілген іс шараларға 98 – дей оқушы қамтылған.
Ұсыныс:
9) «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» міндетті оқу курсын іске асыру:
2018 жылғы жаңартылған мазмұн бойынша жалпы орта білім беру деңгейінің 1-11 сыныптарына арналған «Өмір қауіпсіздігінің негіздері білім беру бағдарламасын» басшылыққа ала отырып жоспарланған іс-шаралар өткізілді. (Құжаттар көшірмесі қоса берілді)
10) «Жолда жүру ережелері» міндетті оқу курсын іске асыру:
Қазақстан Республикасының оқу және білім Министрлігінің №404 бұйрығының 1 қосымшасы бойынша «Жалпы білім беретін мектептердің 1 – 8 сыныптарына арналған
Жолда жүру ережелерінің оқу БАҒДАРЛАМАСЫ» бойынша міндетті оқу курсы іске асырылды . (Құжаттар көшірмесі қоса берілді)
11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 17 маусымдағы №391 бұйрығымен бекітілген білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау. Біліктілік талаптарының сақталуы бойынша барлық растайтын құжаттары (жабдыққа арналған жүкқұжаттардың және/немесе бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдардың тізбесі көшірмелері), өлшемшарттардың 10, 11, 12, 13, 14, 17-қосымшаларына сәйкес толтырылған кестелер, оның ішінде жалпы білім беру ұйымы бойынша оқу және оқу-зертханалық жабдықтар мен жиһаздардың болуы жөніндегі бейне материалдар қоса берілді.
3. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар:
1) білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталынды.
2) білім алушылардың инвариантты және вариативті компонентін құрайтын оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ЖББ ҮОЖ-мен белгіленген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталынды.
3) сыныптарды, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақталынды.
4. Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:
1) үлгілік оқу бағдарламалары мен МЖМБС талаптарына сәйкес тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі (білім алушыларды қорытынды аттестаттау хаттамаларының, сондай-ақ ЖББ ҮОЖ инвариантты компонентінің әрбір оқу пәні бойынша бір бейне материал қоса беріледі):
9 -сыныптардың мемлекеттік емтихандары
28 мамырдан 6 маусым аралығында өтті. Негізгі орта мектепті бітіріп отырған 33 оқушының барлығы емтиханға қатысты. ДКК қорытындысы бойынша емтиханнан босатылған оқушы жоқ. 2 оқушы ЗПР анықтамасымен оқиды.
Негізгі орта мектеп курсын бойынша мемлекеттік емтихандарды «өте жақсыға» тапсырған 4 оқушыға негізгі орта білім туралы үздік аттестат берілді.
9-сынытың емтихан нәтижесі төмендегідей:
Емтихандар |
Сынып |
Оқушы саны |
Қатысқаны |
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
үлгерімі |
сапа |
жалпы |
Пән мұғалімі |
Қазақ тілі |
9а |
17 |
17 |
4 |
6 |
7 |
- |
100% |
62,5% |
64,5 |
Хасихан Елик Насретхан Лаура |
9б |
16 |
16 |
3 |
7 |
6 |
- |
100% |
62,5% |
|||
Математика |
9а |
17 |
17 |
4 |
7 |
6 |
- |
100% |
64,7% |
63,6 |
Дәлелхан Мейрамгүл Хасихан Енгилик |
9б |
16 |
16 |
2 |
8 |
6 |
- |
100% |
62,5% |
|||
Орыс тілі |
9а |
17 |
17 |
6 |
2 |
9 |
- |
100% |
47% |
51,5 |
Садыханова Г.Т. |
9б |
16 |
16 |
4 |
5 |
7 |
- |
100% |
56,2% |
|||
Қазақстан тарихы |
17 |
17 |
17 |
7 |
5 |
5 |
0 |
100% |
70,5 |
72,7 |
Тлегенова Г.Т. |
16 |
16 |
16 |
5 |
7 |
4 |
0 |
100% |
75 |
|||
Жалпы |
9а |
33 |
33 |
35 |
47 |
50 |
0 |
100%
|
% |
|
|
9б |
Пәндер бойынша салыстырмалы түрде жоғары білім сапасы Қазақстан тарихы пәнінен болды. Жылдық білім сапасы 9а-сыныбында 64,7 пайыз болса, емтиханда 70,5 пайызды көрсетті, 5,8 пайызға жоғары көрсетті. 9б – сыныбында жылдық білім сапасы 62,5 пайыз білім сапасын көрсетті, емтиханда 75 пайыз білім сапасын көрсетті, 12,5 пайызға жоғары көрсетті . Математика пәнінен емтиханда көрсеткен білім сапасы жылдық білім сапасынан 9а-сыныбында 11,8 пайызға көтерілген,9б-сыныбында тұрақты білім сапасын көрсеткен. Орыс тілі , қазақ тілі пәндерінен жылдық білім сапасымен салыстырғанда емтихан бағасы 9а,9б –сыныбында тұрақты білім сапасын көрсетті.
Кепілдеме:
-әр тоқсан сайын оқушылардың жеке пәндер бойынша білім сапасына сараптама жасап отыру;
- өткен тақырыптар бойынша жүйелі , түрлі формада қайталаулар ұйымдастыру;
-қосымша сабаққа толық қатысуларына пән мұғалімі, сынып жетекші бақылау жасау;
-ата-аналармен жүйелі, тұрақты байланыс орнату,әр оқушының оқу жетістігін талдап айтып отыру.
11-сынып бітірушілерінің мемлекеттік емтихан қорытындысы
Жалпы орта білім деңгейіндегі оқыту курсы үшін емтихан 27 мамырдан 10 маусым аралығында өткізілді. Жалпы орта мектепті бітіріп отырған 21 түлек 5 пәннен емтихан тапсырды. Емтихан барысында келеңсіз жағдайлар орын алған жоқ. Ассистенттер мен кезекшілер өз міндеттерін мүлтіксіз атқарды. Емтихан тапсыратын кабинет қажетті құрал-жабдықтармен жабдықталды. Барлық емтихандарда АББ комиссиясы қатысты.
Биылғы оқу жылында 11-сыныпты 21 түлек бітірді, жалпы орта білім туралы аттестат тапсырылды. Олардан Аят Рахмет Досанұлы барлық емтихандарды «өте жақсыға» тапсырғандықтан «Алтын белгі» аттестаты берілді. Еркінқызы Алтынгүлге үздік аттестат берілді.
Емтихандар |
Сынып |
Оқушы саны |
Қатысқаны |
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
үлгерімі |
сапа |
Пән мұғалімі |
Алгебра және анализ бастамалары |
11а |
21 |
21 |
5 |
11 |
5 |
0 |
100%
|
76,1%
|
Дәлелхан Мейрамгул |
Қазақ тілі |
11а |
21 |
21 |
5 |
13 |
3 |
0 |
100% |
85,7% |
Муса Маржангул |
Қазақстан тарихы |
11а |
21 |
21 |
6 |
12 |
3 |
0 |
100% |
85,7% |
Тлегенова Г.Т. |
Орыс тілі мен әдебиеті |
11а |
21 |
21 |
4 |
9 |
8 |
0 |
100% |
61,9% |
Садыханова Г.Т. |
Таңдау пәндері Физика |
11а |
21 |
11 |
5 |
5 |
1 |
0 |
100% |
90% |
Калыкова Б.К. |
Биология
|
11а |
21 |
5 |
1 |
4 |
0 |
0 |
100% |
100% |
Бекниязова А.Ш. |
География |
11а |
21 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
100% |
50% |
Нурсадыкова Ж.Е. |
Құқық негіздері |
11а |
21 |
3 |
0 |
3 |
0 |
0 |
100% |
100% |
Тлегенова Г.Т. |
Жалпы |
11а |
21 |
21 |
26 |
58 |
21 |
0 |
100% |
|
|
Оқушылардың емтиханға дайындықтары жақсы ,оны әр пән бойынша білім сапасынан аңғаруға болады. Оқушыларға мемлекеттік емтихандар , өткізілу формасы туралы толық ақпарат берілген.Қосымша сабақтар кестесі құрылып, жүйелі дайындық өткізіліп отырды.Барлық пәндерден де жақсы білім сапасын көрсетті. Жалпы сынып бойынша барлық пәндерден 77,8 пайыз білім сапасын көрсетті.
Кепілдеме:
2) 2, 3, 4-сыныптар үшін оны орындау мүмкіндігін ескере отырып үй тапсырмасына қойылатын талаптарды сақтау:
3) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы №52 бұйрығымен бекітілген білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау:
4) МЖМБС талаптарына сәйкес ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің (дамудың бұзылуын түзету және әлеуметтік бейімдеу) талаптарын орындау:
2013 жылдан бастап мектеп инклюзивті білім беру бойынша тірек мектеп болып саналады. Инклюзивті білім беру бойынша курстан педагогтердің 82,3% курстық дайындықтан өтті. Инклюзивті білім беру бойынша аудан мектептерімен жүйелі тәжірибе алмасу жұмыстары ұйымдастырылады. Үйлестіру Кеңесі және мектептің ПДПК отырысы тұрақты өткізіледі.
Сонымен бірге облыстық ПДПК оқушылардың тексерістен өткізіп, педагогтерге, ата-аналарға кеңес беруге шақырылады.
Инклюзивті білім беруге келесі жағдайлар жасалды:
-үйде тегін білім берумен қамтамасыз етілген оқушылар ПДПК ұсынысы бойынша компьютерлік құралдармен қамтамасыз етілді;
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға еркін қолжетімділік қарастырылған;
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға дәретханалық бөлме қарастырылды;
Инклюзивті білім беру
Мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар 80 оқушы оқиды.
Олардан мүгедектік туралы анықтамасы бар оқушылар– 9
Үйде оқитын оқушылар – 10
Түзету –дамыту сыныптарында білім алатын оқуышлар -6
Жалпы сыныпта отырған инклюзивті білім беретін оқушылар –55
2021 жылы қыркүйекте Инклюзивті қолдау кабинеті ашылды. ИҚК –де педагог-психолог 1 жүктеме, педагог-ассистент 1 жүктеме, әлеуметтік педагог 1 жүктеме, педагог-дефектолог 0,5 жүктеме , педагог-логопед 0,5 жүктемемен жұмыс істейді.
Дәретханалар ұл, қыздарға жеке мектеп ішінде орналастырылған, су жүйесі орталықтандырылған, мектеп бейнекамерамен қамтылған.
5) 4, 9, 11-сыныптардың білім алушыларымен күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуін айқындау және МЖМБС бекіткен тиісті білім деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалау (білім алушылардың білік және дағды, білім сапасын бағалау ведомостарының көшірмелері, сонымен қатар өлшемшарттардың 15 және 16-қосымшаларына сәйкес толтырылған кестелер қоса берілді .
2021-2022 оқу жылында ББЖМ өткізілген жоқ.
5. Оқу мерзіміне қойылатын талаптар:
1) тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптар сақталынды.( педагогикалық кеңес хаттамасы көшірмесі берілді )
2) сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптар сақталынды. ( педагогикалық кеңес хаттамасы көшірмесі берілді )
6. Алдағы 5 жылға арналған даму перспективалары:
2020-2025 оқу жылдарына Мектепті дамыту жоспары берілді.
7. Кемшіліктер мен ескертулер:
1.Педагогтердің облыстық , республикалық деңгейдегі кәсіби байқауларға қатысуы, олимпиада резервтерін дайындау ;
2. Педагог шебер біліктілік санатына мұғалімдер шығару, үлесін арттыру;
3.Білім алушылардың оқу жетістіктерін ілгерлету, білім сапасын арттыру;
4.Инклюзивті білім беру, бейімдеу жұмыстары бойынша оқушыларды әлеуметтендіру жұмыстарына тарту, қатыстыру, мониторингілеу;
5.Жаңа модификациядағы кабинеттерді алу, мектептің материалдық- техникалық базасын нығайту.Жылдамдығы 10 Мб/с асатын интернет желісіне қосылу.
Қорытындылай келе, 2021-2022 оқу жылында өткізілген оқу-әдістемелік жұмыстарға өзіндік бағалау жасай отырып , 2022-2023 оқу жылына келесі міндеттерді орындау жүктелді.
Төмендегі міндеттер қойылды :
- пәндік онкүндіктер мен түрлі іс-шараларды сапалы өткізу, оның педагогтердің кәсіби біліктілігі мен әдістемелігінің шеберлігін жетілдірудегі рөлін арттыру;
-Әр пән мұғалімі әр оқу жылында нақты мақсатпен жұмыс істеп, жұмыс нәтижесіне , кәсіби өсуіне мониторинг жасау ;
-Білім сапасын 54 пайыздан 56 пайызға көтеру;
-Оқыту үдерісінің сапасын көтеру мақсатында мектеп тренерлерінің , тәжірибелі мұғалімдердің тәжірибесін іске асыру. Әдістемелік отырыстарда өзара тәжірибе алмасу жиындарын өткізу, нәтижесіне бақылау жасау;
-Жас мамандардың кәсіби қалыптасуын қамтамасыз ету;
-оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері мен тиімді технологияларын іздестіру, тәжірибе-сынақтар жүргізу;
-Мектеп бітірушілердің білімдерінің ғылыми базасын нығайта отырып, таңдаған пәні бойынша жоғары оқу орнына түсуіне бағытталған дайындық жұмыстарын күшейту;
-оқушылардың бойында жоғары моральдік және адамгершілік қасиеттерді қалыптастыра отырып , оларды кешенді тәрбиелеу бағдарламаларын жетілдіру;
-дарынды оқушылармен жұмыстың нәтижелілігіне баса назар аудару , пәндік олимпиадаларға дайындау, нәтижеге бағыттау, сапасын көтеру.
-үлгерімі төмен оқушылармен жоспарлы жұмыс істеу.
-0-1,4-5,9-10- сыныптардың өзара ықпалдастығын сапалы ұйымдастыру;
8. Қорытынды: «Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің өзін-өзі бағалау комиссиясынң шешімі бойынша «жақсы» деп бағаланды. Ескертулер мен ұсыныстар айтылды.
Комиссия төрағасы м.а . Хасихан Е
(аты-жөні, қолы, мөрі)
Комиссия мүшелері: Федорова Н.Ю.
Дынько Е.А.
Кулайхан Болат
Орлова Т.П.
|
|
«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
(Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалауға арналған өлшемшарттар)
№ р/с |
Бағыттар және бағалау өлшемшарттары |
Баға |
Өлшеуіштер |
Өлшеуіштер |
1 |
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына қойылатын талаптар |
|||
1.1 |
Бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын жоғары және бірінші санаттағы педагогтердің, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-шеберлердің үлесі |
uzdik |
55,5%
|
|
zhaqsy |
|
|
||
ortasha |
|
|
||
1.2 |
Негізгі орта, жалпы орта білім беру педагогтерінің жалпы санынан лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын жоғары және бірінші санаттағы педагогтердің, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-шеберлердің үлесі |
uzdik |
59,1 % |
|
zhaqsy |
|
|
||
ortasha |
|
|
||
1.3 |
Зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарға қатысу нәтижелері |
uzdik |
|
|
zhaqsy |
Қалалық немесе аудандық зияткерлік олимпиадалар мен конкурстардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің үлесі: 13% |
|||
ortasha |
|
|||
1.4 |
Спорттық, шығармашылық және мәдени конкурстарға, жарыстарға, фестивальдер мен байқауларға қатысу нәтижелері |
uzdik |
|
|
zhaqsy |
Өңірлік немесе облыстық спорттық, мәдени, шығармашылық іс-шаралардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің, лауреаттары мен дипломанттарыныңүлесі:27% |
|||
ortasha |
|
|||
1.5 |
Интернет желісіне қосылу |
uzdik |
|
|
zhaqsy |
|
|
||
ortasha |
Жылдамдығы 4 Мб/с асатын Интернет |
Интернет. Жылдамдығы 4 Мб/с-тан кем |
||
2. |
Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар: 2021-2022 оқу жылында ББЖМ 4,9 –сыныптарда өткізілген жоқ. |
|||
2.1 |
Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау) |
uzdik |
|
|
zhaqsy |
|
|||
ortasha |
|
Білім беру ұйымының басшысы м.а. : Хасихан Елик
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)